פופולו פיצה & פסטה פתח תקווה – פיצה רומאית ופסטות נהדרות

ברוכים הבאים אל סניף פופולו פיצה & פסטה פתח תקווה כשר למהדרין – הסניף הפתח תקוואי של רשת פופולו, שמציעה לכם מבחר נפלא של פיצות טעימות, מנות פסטה מושקעות, סלטים וקינוחים.

זה נכון שאם בא לכם על פיצה פתח תקווה מציעה לכם מבחר של פיצריות, אבל אם בא לכם על משלוח פיצה איכותית ולא שגרתית אתם מוזמנים ליהנות דווקא מהפיצות המצוינות שלנו: אנחנו מכינים פיצה רומאית (שידועה גם בשמות פיצה רומאנה ופיצה אל טליו): פיצה מלבנית שעשויה מבצק עבה ואוורירי (בדומה לפוקאצ'ה). ומה יהיה מעל הבצק הזה?
אנחנו מזמינים אתכם לגלות ולטעום מכל האפשרויות!

פיצה פופולו לאנשים שרעבים לאיכות

דמיינו לכם מלבן של בצק פריך ואוורירי שעליו רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה נמסה וזילופי שמן זית. יאם! זו הפיצה מרגריטה שלנו, שתוכלו להזמין בגודל לארג' או אקסטרה לארג' (או בגודל אישי לגרסת פיצה ללא גלוטן) וגם להוסיף לה מגוון תוספות בתשלום.
חוץ מפיצה מרגריטה בהרכבתכם יש לנו בשבילכם גם מבחר מצוין של פיצות בהרכבי השף שלנו, כמו לדוגמא פיצת עגבניות חריפות (רוטב עגבניות, מוצרלה, פרוסות עגבנייה טרייה, פלפל חריף, שמן זית ואורגנו), פיצה עלי מנגולד (מוצרלה, עלי מנגולד מוקפצים בשמן זית וזיתי קלמטה), פיצה 4 גבינות (מוצרלה, מוצרלה מעושנת, רוקפור, פרמז'ן ופטריות טריות), פיצה פסטו (רוטב עגבניות, רוטב פסטו, עגבניות מיובשות, מוצרלה ושמן זית) ועוד הרכבים טעימים של פיצה כשרה למהדרין ומעולה!

כאמור, אנחנו לא רק מבצעים משלוחי פיצה בפתח תקווה והסביבה אלא גם מציעם לכם עוד מטעמים מצוינים.

אז אתם מוזמנים גם לנשנש ארנצ'יני פטריות וצ'יפס פרמז'ן וגם להתפנק במנות פסטה כמו טורטליני גבינות ברוטב רוזה, ריגטוני שמנת פטריות (שמנת, פטריות צלויות, קונפי שום ופרמז'ן) או פפרדלה ברוטב פטה שרי (רוטב עגבניות, עגבניות שרי, פטה, זיתי קלמטה ובזיליקום)

מומלץ להעשיר את הארוחה החמה שלכם גם בסלט טרי ומרענן, כמו למשל סלט קיסר (עלי חסה קיסר פריכים, קרוטונים, ביצה קשה, שבבי פרמז'ן, צנוברים קלויים ורוטב קיסר) בליווי לחם שום או סלט סיציליאני (חסה, עגבניות שרי, מלפפון, זוקיני קלוי, בצל סגול קלוי, פטה מפוררת ורוטב נענע-בזיליקום) בליווי פוקאצ'ת כמהין.

אנחנו מזכירים שכל אלה רק כמה דוגמאות מהמגוון שלנו!

אל תוותרו גם על הקינוחים הכיפיים שלנו, ובין ביס לביס מהארוחה שלכם אתם יכולים ללגום משהו קר מתוך מבחר המשקאות הקלים ובקבוקי הבירה שלנו.

זה הזמן לבחור ולהזמין מהתפריט שלנו את הארוחה הקרובה שלכם!

מזמינים בקלות ואוכלים בהנאה

זה ממש ממש פשוט להזמין מאיתנו: ראיתם מנה שמגרה אתכם? לחצו עליה וצרפו אותה להזמנה! אם אפשר לעשות בה שינויי ושדרוגים (את כל האחת מהפיצות שלנו, למשל, תוכלו להזמין בתור פיצה טבעונית) תוכלו לעשות אותם כבר תוך כדי הזמנה.
הדבר היחיד שנותר לכם לעשות לפני לחיצה אחרונה לשליחה הוא להכניס את פרטי התשלום ואת הכתובת שלכם למשלוח (אם נרשמתם לאפליקציית משלוחה הם כבר שמורים במערכת) וזהו!
נשמח לקבל מכם הזמנות בכל יום באמצע השבוע משעות הבוקר עד הלילה וגם במוצ"ש. תוכלו להזמין מראש כדי לבוא לשבת אצלנו או כדי לאסוף את ההזמנה מהסניף, ותוכלו כמובן להישאר צמוד למזגן או במשרד או בבית ולהזמין משלוח עד אליכם.

רוצים לזלול פיצה רומאית איכותית ועוד מנות נהדרות שלנו ממש בקרוב?
אז זה הרגע לבצע הזמנה!
שיהיה בתיאבון!

חזור